05131999
خدمات آنلاین

بخش شبانه روزی اطفال

بخش شبانه روزی اطفال درمانگاه آل محمد (ص) افتتاح شد.
با حضور متخصصین کودکان و نوزادان همه روزه حتی ایام تعطیل به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مراجعین گرامی می باشد.

خدمات بخش تخصصی اطفال درمانگاه:
تزریقات، وصل سرم، چک زردی، فتوتراپی، معاینه اولیه نوزاد، ارزیابی رشد و نمو، کنترل قد و وزن، تجویز مکمل ها، ختنه، شنوایی سنجی، گفتار درمانی، بینایی سنجی، سونوگرافی، رادیولوژی، دندانپزشکی اطفال و …
پزشک متخصص کودکان و نوزادان ۲۴ ساعته (حتی روز های تعطیل) در درمانگاه حضور دارند.

طرف قرار داد : بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت (خدمات درمانی) ، بیمه نیروهای مسلح، بیمه کمیته امداد ، بیمه دانا ، بیمه ملت ، بیمه سینا ، بیمه دی، بیمه تعاون و بیمه تجارت نو

درمانگاه شبانه روزی اطفال و کودکان آل محمد (ص)
بخش شبانه روزی اطفال درمانگاه واقع در طبقه همکف درمانگاه دارای گروهی از متخصصین اطفال مجرب مشهد است. پزشکان متخصص اطفال در زمینه های مختلف داخلی و نیز پرستاران خدمات جامعی را در درمان و مراقبت از کودکان و نوزادان بیمار انجام میدهند. این بخش مجهز به امکانات و تجهیزات مراقبت از کودک و نوزاد بیمار چون دستگاه فتوتراپی میباشد.

تفاوت های بخیه و چسب بخیه

بخیه چسب بخیه
نیاز به بی حسی موضعی یا تزریقی بدون نیاز به بی حسی موضعی یا تزریقی
استفاده از نخ بخیه استفاده از چسب مایع
بعد از درمان نیاز به کشیدن بخیه پس از دوره درمان، خشک شدن و افتادن چسب بعد از 7 الی 10 روز
جا ماندن رد بخیه (سوچور) بدون آثار بخیه
بخش اطفال مرکز پزشکی آل محمد (ص)

مرکز پزشکی آل محمد (ص) که در ابتدا فعالیت خود را به صورت محدود شروع کرد اما امروزه در تمام زمینه ها از جمله درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی، دندانپزشکی و غیره در حال فعالیت می باشد.

این مرکز به دلیل مجاورت با حرم مطهر امام هشتم به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته و 24 ساعت آماده خدمت رسانی به کلیه مجاورین و مسافرین می باشد.

پزشکان متخصص و فوق تخصص در طول ایام هفته در زمینه های مغز و اعصاب، اورولوژی، داخلی، مسمومیت ها، آلرژی، اعصاب و روان و سایر رشته ها برای اطفال آماده خدمت رسانی بوده است.

دندانپزشکی ویژه اطفال و نوجوانان در طول ایام هفته در مجموعه مرکز پزشکی آل محمد (ص) فعالیت دارد.

فعالیت های مجموعه عبارتند از:

ویزیت تخصصی و فوق تخصصی اطفال که شامل 2 فوق تخصص و 12 متخصص، گفتار درمانی، روانشناسی کودک، نوروفیدبک اطفال، خدمات پرستاری (چک زردی، فوتوتراپی، سرم تراپی و تزریقات اطفال) و جراحی سرپایی از جمله ختنه همه روزه در مجموعه انجام می شود.

وجه تمایز این مرکز پزشکی با کلینیک های اطفال سطح مشهد مقدس بخش بستری و پرستاری اطفال می باشد که کادری مجرب و متخصص در حوزه رگ گیری و تزریقات دارد.  در بخش اطفال پرستارانی که در حوزه اطفال تخصص دارند حضور دارند تا بیشترین احساس رضایت را از این واحد به همشهریان و و مجاورین القا نماییم. وجه تمایز دیگر این مرکز استفاده از چسب بخیه بجای بخیه (سوچور) می باشد. با ورود چسب بخیه به ایران، بسیاری از شکستگی های سطحی با چسب بخیه انجام می شود. مرکز پزشکی آل محمد (ص) با واردات چسب بخیه به اولین واحدی تبدیل شده است که بخیه را با چسب بخیه انجام می دهد که بعد از مرحله درمان دیگر اثری از جای شکستگی یا پارگی پوست برجای نمی ماند.

بیشترین استفاده از چسب بخیه برای اطفال می باشد که تاب آوری و قدرت تحمل آنها کمتر از بزرگسالان است. هر چند که این چسب ها شرایط سنی نداشته و برای بزرگسالان نیز استفاده می شود.

آدرس:

مشهد، خیابان امام رضا (ع)، چهار راه دانش، نرسیده به ۱۷ شهریور، نبش شهید حنایی ۱۹

تلفن تماس: ۳۱۹۹۹-۰۵۱

بهترین کلینیک کودکان در مشهد – کلینیک اطفال مشهد – درمانگاه کودکان مشهد – درمانگاه شبانه روزی اطفال در مشهد – متخصص اطفال شبانه روزی مشهد – متخصص اطفال شبانه روزی – کلینیک کودکان مشهد – درمانگاه اطفال مشهد – کلینیک تخصصی کودکان مشهد – درمانگاه شبانه روزی کودکان – درمانگاه تخصصی کودکان مشهد -درمانگاه شبانه روزی کودکان مشهد – درمانگاه کودک مشهد – کلینیک شبانه روزی کودکان مشهد – درمانگاه تخصصی اطفال مشهد – درمانگاه شبانه روزی اطفال

Categories: بخش های درمانی
Tags: اطفال, اطفال 24 ساعته, اطفال مشهد, بخش کودکان, بهترین اطفال مشهد, درمانگاه اطفال مشهد, درمانگاه شبانه روزی اطفال, دکتر اطفال مشهد, شبانه روزی اطفال, شبانه روزی مشهد, متخصص اطفال, متخصص اطفال مشهد, متخصص کودکان, متخصص نوزادان

آدرس و تلفن تماس:

مشهد، خیابان امام رضا (ع)، چهار راه دانش، نرسیده به ۱۷ شهریور، نبش شهید حنایی ۱۹

تلفن تماس: ۳۱۹۹۹-۰۵۱